Accueil / Actualités / Teatru di i zitelli annant'à a vita di Napuliò

Teatru di i zitelli annant'à a vita di Napuliò

Vinite à sciaccamanà i zitelli u 7 di lugliu à 6 ore è mezu in a corte di u Museu Fesch ! V’aspittemu numarosi !
Teatru di i zitelli annant'à a vita di Napuliò

A dirittrice di u centre d’asgiu di u quartieru di u Candia hà dumandatu à u Sirviziu Lingua è Cultura Corsa d'accumpagnalli annant'à un prughjettu di teatru bislinguu annant'à a vita di Napulione. Hè cusì chì l'animatori di u Sirviziu LCC di a Cità d’Aiacciu anu priparatu una pezza di teatru annant’à u sughjettu. Stu travagliu fù fattu cù l'aiutu è a validazione di Philippe Perfettini.
Hè cusì chì Chloé, Jena, Johanna, Lena, Lesia, Lyahana, Noémie, Palma, Esteban, Ghjulianu, Leone è Matteo anu ghjucatu è travagliatu assai i roli di : Napulione, Litizia, u Papa Pie VII, Joséphine, Cambrone è tanti altri parsunaghji ch'anu campatu à fiancu à l'Imperatore.
Dicori, custumi, scrittu, narrazione, musica, messa in scena…tutta a priparazione di stu bellu prughjettu hà parmessu à i zitelli di fà tutte e so ripitizione in e cundizione riale di u spittaculu finale chì vi vulemu prisintà u 7 di lugliu in a corte di u Palazzu Fesch à partesi da 6 ore è mezu di sera.
In introitu è in cunclusione di u spittaculu, i balli napulionicu saranu assicurati da i zitelli i più chjuchi di u Centru d’Asgiu maternu. Anch’elli anu pigliatu assai piacè à participà à stu cuncettu originale induva a lingua corsa s’hè fatta una bella piazza. In 11 scinette, trà mumenti forti è parolle firmate pà pruverbii, u scopu era di prisintà a vita è u parcorsu di Napulione : un aiaccinu in brama di cunquistà u mondu…