Home / News / ÀNGELA PERICÀS AL CESA 👏🏻💪🏻

ÀNGELA PERICÀS AL CESA 👏🏻💪🏻

Un plaer pel nostre club que la jugadora infantil Àngela Pericàs representi les Illes Balears al Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques (CESA 2026).

Aquest es celebrarà a Lugo, del 25 al 28 de juny de 2026 i esperem que tenguin molts d'èxits i, en especial, per n'Àngela que disfruti i gaudeixi d'aquesta experiència que de ben segur mai oblidarà!

A tope Àngela 👏🏻💪🏻
AMUNT BUNYOLA I AMUNT BALEARS 🐸🏐💪🏻